Marraskuu jo puolessavälissä ja lunta sekä pakkasta aika kivasti =) Mutta tuota lunta sais tulla kiitos lisää =)

Töitäni olen saanut järjestettyä niin, että olen päässyt Viltsulla ajamaan viikolla valoisaan aikaan, toki Juuso on laittanut mulle valot kärryihin ja olen niitä muutaman kerran testannut hämärässä. Sen verran pahasti Viltsu on vängännyt oikealle ohjalle, että oli taas enemmän kuin selvää, et hampaiden hoidon aika on koittanut, joten tilasin klinikka-ajan ja samalla patista tsekkaustilanteen.

Tänä aamuna meillä oli aika 10. Jaanan mielestä heti katsottuna patti oli pinenentynyt! joten kuvattiin sitten pattia ja verrattiin aikasempiin otettuihin kuviin. Ja voi hyvänenaika mitäs siellä oli tapahtunut! Patti oli pienentynyt 2cm ja muuttanut muotoaan tiiviistä kovasta pallosta nyt enemmän kukkakaalia muistuttavaksi, eli se on häviämässä!! Jes jes!! oon niiiiiin onnellinen! ja mikä parasta, takajaloista on kasvurajat kasveet umpeen, joten nivel ja nivelpussi on hyvässä turvassa =) Tästä voisi päätellä, että takapää ei enään kasva, mutta kyllä se nyt sitten onkin takakorkea =)

Suussa oli tilanne sellainen kuin arvasinkin. Oikeaalla puolella oli piikki ja ihan kunnon sellainen. Vasemmalla pienempi piikki. Yks maitohammas on lähdössä ja sitä Jaana koitti ottaa pois, mut hammas halusi vielä jäädä =) Melekonen hampaiden kasvu tuolla mun tammallani on. 5kk välein saa piikit pyyhkästä pois ja sen kyllä ajossa huomaa todella selvästi milloin on aika hampaiden hoidolle.

Otin myös matolääkkeet samalla mukaan niin heisimadotkin saa sitten kyytiä jos nyt niitä on.

Oli kyllä tämän klinikkareissun jälkeen niiin parempi fiilis kuin kesäkuun keikan jälkeen! vaikka se patti ei ole todellakaan hevosta haitannut ikinä muutako minua ja mun iskää =)

Tästä on hyvä jatkaa!