aamulla hepat ulos kasin maissa loimien kera.

Menin samantien yläkertaan pakkeloimaan tulevan makuhuoneemme ruuvinpäitäNauru Sit hetki lepoa..

Tallin siivous ja lumien luontia. Mistä ihmeestä tuota lunta riittää? mut mun mielestä aivan ihanaa, et on kunnolla lunta! Ei varmaan koskaan mun elinaikana ole ollut näin paljon!

Naapurin isäntä onneksi kävi auraamassa traktorilla enimmät lumet;) Hepat nautti saivat vetää rallia oikein tunteellaSilmänisku

Huomasin, et aitauksessa alalanka oli ihan lumenpeitossa, joten päätin lapiolla kiertää koko aitauksen ja putsata lumet pois. Huh! olipa siinä hommaa. Yhdessäkin kohdassa oli lunta yli mun polven!! Viltsu ja Viivi onneksi auttoivat muaNauru Viltsu käveli ihan mun perässä ja kuopi kaviollaan lunta aina kun mä lapioinNauru Hassu varsa!

Iltapäivästä kävin kylillä asioilla. Hakemassa lisää pakkelia ja maalia. Myös Viltsun naruriimu oli tullut!

Neljän jälkeen hepat sisälle. Hoito/ruokinta

Viiden jälkeen lähinkin kaustiselle raveihin. Lampin hevoset pärjäsivät oikein mukavasti! Villiari-lähtö oli viimeisenä, joten pitihän sitä olla ihan loppuun asti. Annika ja Heidi tuli kyydissä kotia.

Kotona olin 11 maissa. Heposille yöheiniä.

Viltsu lumitöissäNauru