Aamutalli ja hepat ulos ysin aikaan. Jipii, loimia ei tarvittu!

Siivosin tallit heti aamusta ja sit siivoamaan taloa. Siinä menikin kivasti päiväPäättämätön voi kääk ku yläkerta on valmis..tulee siivoamista lisää!

puol viiden maissa Annika ja Erkki tuli!

Hepat sisälle ja reenaamaan. Viiville kamat selkään ja takaa-ajo opetusta kehiin. Laittoivat viiville myös kielen kiinni ja sekin. Sit annika ohjien periin kiinni ja minä ja erkki talutettiin. Minä välillä möngein ojan pohjalla mut hyvin meni!

Sit Viltsun vuoro. Sama varustus mut mä pääsin ohjastaan! Vitsi ku meni hienosti. Olin niiiin tyytyväinen. pysähty hienosti ja käännökset ohjilla onnistui. Kierrettiin vain pappa talo ympäri meni about 15 min. ihana viltsu. En kerinnyt kuvaa ottamaan kun olin niin täpinöissäniNauru

Heppojen hoito ja ruokinta! Sit siälle kaffittelemaan kera katja ja satu.

niin ja nyt saatiin ilmastointilaitteeseen portaaton säädin, sillä voi säätää huipparin tehoa. Jokos nyt sais ilmastoinnin niin ku oon haaveillut;)

iltatarkki