Kesä tulee! tarhat ovat kuivat ja ainakin naapurin puolella vihertää jo hienosti! itse haaveilemme/suunnittelemme oman pihan tekoa..

hevoset odottavat jo laidunkautta. oikein pahaa tekee katsoa kun kuivassa tarhassa roukuttavat kuivaa heinää. Vielä ei ole laidun isännältä soittoa kuulunut, mutta olen ajatuksissani varautunut ensi viikonloppuun.

Minä ja viivi ollaan sairasteltu nyt viikon ajan flunssaa, mutta nyt tuntuu helpottavan molemmilla. Viivillä ei ollut lämpöä, mutta räkänen se oli..toivoin, että paranee ennen laitumelle vientiä ja nyt näyttää hyvältä.Se voi johtua pajukosta joka kukkii laitumen vieressä..

Viltsulla ei ollut mitään oireilua, mutta olen antanut sillekin varmuuden vuoksi valkosipuli kuurin. Ja sehän söi eikä ollenkaan nirsoillut kuten viivi. Sanoinkin, että Viltsu söis varmaan rautanaulojakin jos niitä olis ruuan seassa:)

Vihreää olen heposille nykkinyt niin, että käsi on ihan puuduksissa ja sit illalla kun otetaan sisälle syötetään naapurin pellon puolella. Täytyy hieman totuttaa vihreään, ettei tyttöjen mahat mene sitten ihan sekaisin.

Tosiaan nyt on sitten hommattu vetoauto ja koppi!! Täytyy viikolla hieman harjoitella koppiin menoa ja käydä pikku lenkki ajamassa niin saavat totutella tulevaan. Ovat vaan niin toistensa perään, et katotaan pitääkö ne viedä vielä yhtäaikaa koppiinkin;)

Ens talvena saavat sitten omat tarhat ja opetella oleman hieman erillään.

1243192728_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tadaa! Kun näette tällaisen yhdistelmän niin se olen minä;)